Best-Rent24

 

Jakie dokumenty muszę okazać w chwili wynajmu?

Do wynajęcia samochodu potrzebne jest prawo jazdy ważne na terenie Polski, aktualny dokument tożsamości (dowód osobisty lub paszport).

Czy mogę posiadać zagraniczne prawo jazdy?

Prawo jazdy zagraniczne jest jak najbardziej honorowane. Wyjątek stanowią osoby posiadające prawo jazdy wydane m.in. w USA, Kanadzie, Japonii, Australii i Turcji, muszą one posiadać również prawo jazdy międzynarodowe.

Kiedy następuje podpisanie umowy oraz uiszczenie płatności?

Podpisanie umowy oraz płatność odbywają się przy wydaniu auta przed naszych kierowców.

Jakie są godziny pracy wypożyczalni?

Jesteśmy dostępni całą dobę 7 dni w tygodniu. Wydanie auta w godzinach nocnych oraz odbiór w godzinach wczesno-porannych jest darmowe.

Czy jest limit wiekowy osoby wynajmującej samochód?

Tak, minimalny wiek to 22 lat i posiadanie prawa jazdy co najmniej od dwóch lat.

Ile wynosi minimalny okres najmu?

Minimalny okres wynajmu to jedna doba. Wyjątkiem są Święta Wielkanocne oraz Święta Bożego Narodzenia.

Czy pobierane są dodatkowe koszty?

Jedyną opłatą dodatkową jest opłata na poczet sprzątania samochodu po wynajmie wysokości 50 zł, która zwalnia wynajmującego ze zwrotu auta czystego.

Czy samochód może prowadzić inna osoba niż wskazana została w umowie najmu?

Nie, samochód może prowadzić osoba która została uprawiona w umowie najmu samochodu. Istnieje możliwość dopisania do umowy dodatkowych kierowców, co wiąże się z jednorazową opłatą 50 zł/osoba.

Czy jest pobierana kaucja?

Kaucję pobieramy, jeżeli wiek wynajmującego/kierowcy jest poniżej 25 lat i/lub posiada on uprawnienia do prowadzenia pojazdów (prawo jazdy) poniżej 5 lat. Wysokość kaucji jest ustalana indywidualnie dla każdego wynajmu (wysokość kaucji nie przekroczy 3000 zł). Wyjątkiem jest wynajem aut klasy D, gdzie przy każdorazowym wynajmie jest pobierana kaucja wysokości 3000 zł na wypadek jakiegokolwiek zdarzenia drogowego niezależnie od wieku kierowcy oraz posiadanego doświadczenia w prowadzeniu pojazdów. Klient wpłaca kaucję przy płatności za wynajem auta. Jeżeli aut wróci do nas bez żadnych dodatkowych uszkodzeń, to kaucja jest zwracana przy zdaniu auta.

Jak mam rozumieć zwrot: „dostarczenia samochodu podobnego co zamówiony tej samej klasy lub wyższej”?

Rezerwując samochód klient wybiera preferowany przez siebie samochód, jednak zdarza się sytuacja, gdy w wybranym przez klienta terminie nie możemy wydać samochodu dlatego też wydajemy samochód inny z tej samej klasy lub czasami nawet wyższej klasy bez pobierania dopłaty.

Czy samochodem wypożyczonym można wyjeżdżać poza granice kraju?

Niestety na daną chwilę nie świadczymy opcji wyjazdu aut poza granice kraju.

Czy samochody posiadają limit kilometrów?

Nie, samochodami możesz zrobić tyle kilometrów ile potrzebujesz. W wypadku wynajmów długoterminowych (powyżej 1 miesiąca) limit ustalany jest indywidualnie.

Czy mogę przedłużyć wynajem podczas jego trwania?

Jest to możliwe, wiąże się to z poinformowaniem Nas (najlepiej telefonicznie) maksymalnie 2 dni przed upływającym terminem zdania auta.

Jaka forma płatności jest akceptowana?

Firma akceptuję płatność przelewem, kartą debetową/kredytową (MasterCard, Visa), gotówką (PLN lub waluta zagraniczna)

Dane karty debetowej/kredytowej muszą być zgodne z danymi w okazanym dokumencie tożsamości.

Czy mogę zapłacić kartą zagraniczną?

Można płacić kartami wydanymi przez banki z całego świata obsługujące system płatniczy MasterCard lub VISA.

Czy samochód musi być zwrócony z pełnym bakiem paliwa?

Samochód wynajmowany jest z pełnym bakiem paliwa i należy go również zwrócić w takim stanie. W innym wypadku, jeżeli samochód będzie wymagał do tankowania, klient zostanie obciążony dodatkowymi kosztami.

Czy mogę dokupić dodatkowe wyposażenie?

Oferujemy nawigacje GPS, foteliki (Maxi-Cosi) i podstawki dla dzieci.

Czy samochody są ubezpieczone?

Tak, nasze samochody posiadają pakiety ubezpieczeń przygotowane dla wypożyczalni (w tym pakiet NNW).

Co muszę zrobić podczas awarii samochodu/kolizji?

W przypadku zdarzeń związanych z kolizją drogową bądź też awarią samochodu proszę o bezpośredni kontakt z numerem naszego biura : +48 735 74 74 74, +48 725 74 74 74 lub +48 735 74 74 75.

Jakie ponoszę koszty, gdy auto uległo uszkodzeniu?

W przypadku, gdy wynajmujący jest poszkodowanym, to nie ponosi On żadnych kosztów, do jego obowiązków należy wezwanie Policji oraz spisanie danych sprawcy. W przypadku, gdy wynajmujący jest sprawcą, to maksymalny wkład w uszkodzenia na aucie wynajętym wynosi 3000 zł.

Czy mogę odebrać samochód na lotnisku w Gdańsku?

Każde auto podstawiamy bezpośrednio na lotnisko im. Lecha Wałęsy w Gdańsku. W dniu rezerwacji po odebraniu bagaży na lotnisku w Gdańsku prosimy o kontakt z naszym biurem: +48 735 74 74 74 lub +48 725 74 74 74, w ciągu 5 minut po telefonie kierowca podstawi auto pod samo wyjście terminala.

Czy mogę zwrócić auto w innej aglomeracji niż Trójmiasto?

Niestety zwrot auta w innym mieście to trudna sprawa, aczkolwiek jest to możliwe za dodatkową opłatą.

Czy dysponują Państwo samochodami z silnikami diesla?

Nasza flota z miesiąca na miesiąc powiększa się. Dysponujemy autami z silnikami benzynowymi oraz silnikami diesla. Możemy pochwalić się statystyką, iż 90 % naszych aut jest napędzanych ekonomicznymi silnikami diesla.

Czy wasza firma oferuje rabaty?

Każdy klient, który do nas wraca, nagradzany jest rabatem zależnym od ilości wynajmów. Jeżeli trafiłeś do nas z polecenia, to również możesz liczyć na rabat.